Complex Hotelier Steaua de Mare

Servicii de calitate, livrate cu pasiune, prietenie si entuziasm
1 Jun

REGULAMENT AI COMPLEX HOTELIER STEAUA DE MARE – Actualizat conform norme COVID-19

Complexul Steaua de Mare vă invită într-un cadru intim și primitor să beneficiați de servicii de calitate, precum și de condiții excelente de cazare și servire.

Prezentul Regulament are ca obiectiv stabilirea condițiilor de ședere a turiștilor care au optat pentru serviciile All Inclusive ale Complexului Hotelier Steaua de Mare.

De asemenea, în contextul situației actuale și ținând seama de recomandările autorităților privind stoparea răspândirii COVID-19, am implementat în unitatea noastră hotelieră o serie de măsuri de siguranță astfel încât dumneavoastră să aveți în continuare un sejur în siguranță și cât mai plăcut la Marea Neagră!

Vă invităm să parcurgeți și broșura simplificată a Complexului, unde regăsiți Regulamentul și informații utile despre cazare, masă, acces la plajă și piscină:

Regulamentul se aplică tuturor turistilor, care îl acceptă prin însusi faptul cazării lor în hotel și optării pentru serviciile All Inclusive și trebuie să i se conformeze fără limite sau rezerve.

1. Condiții generale
  • La cazare este obligatorie prelevarea temperaturii cu ajutorul camerelor termice de la recepţie;
  • Nu vom permite accesul persoanelor care înregistrează o temperatură de peste 37.3 grade sau prezintă simptome de gripă;
  • Toți oaspeții vor completa un chestionar de triaj epidemiologic;
  • Vă recomandăm dezinfectarea frecventă a mâinilor la dozatoarele de la intrări;
  • Clienții care achiziționează pachetele All Inclusive vor primi brățări la check-in;
  • Purtarea brățării ALL INCLUSIVE este obligatorie pentru turiștii care au optat pentru acest pachet;
  • Brățările All Inclusive nu sunt transmisibile;
  • Este interzis accesul cu animale de companie;
  • Fumatul este strict INTERZIS în incinta resortului;
  • La check-out te rugăm să ai răbdare câteva momente pentru verificarea inventarului din cameră;
  • Oaspetele va respecta proprietatea şi tradiţia complexului, manifestându-se manierat şi decent, fără a provoca deranjul sau nemulţumirea vecinilor;
  • Este strict interzisă părăsirea Complexului cu produse alcoolice, non-alcoolice sau produse alimentare din cadrul restaurantului și a plajei/piscinei;
  • Este interzisă înstrăinarea produselor din pachetul All Inclusive altor persoane care nu beneficiază de pachet;
  • Nerespectarea acestor reguli conduce la anularea brățării cu cod personalizat și implicit la anularea serviciilor All Inclusive;
  • Activarea unei noi brățări implică achitarea unei taxe în valoare de 200 LEI;
  • Este interzis accesul în complex al persoanelor aflate sub influenţa alcoolului sau a drogurilor, cu aspect respingător sau în haine murdare;
  • În incinta complexului este obligatorie păstrarea curăţeniei şi respectarea normelor igienico-sanitare.
  • Vă rugăm să respectaţi personalul şi să nu deterioraţi bunurile complexului: mobilier, aparatură, instalaţiile igienico-sanitare. Deteriorarea bunurilor complexului atrage de la sine imputarea acestora persoanelor care au cauzat acest lucru.
  • Nu răspundem de lucrurile personale/ obiectele de valoare lăsate nesupravegheate cât și de cele uitate sau pierdute.
  • Accesoul copiilor in zona bazinului AQVATONIC este permis numai in intervalul 9:00-17:00 (ultima ora de acces 15:00)
  • Persoanele care încalcă prezentul Regulament, vor fi evacuate, iar în cazul repetării indisciplinei, nu vor mai avea acces în incinta complexului.
  • O amendă de 1000 de LEI și rezilierea unilaterală a contractului se vor aplica pentru nerespectarea sau abaterea de la Regulament.
  • Sumele încasate cu caracter de avans/plată integrală conform ofertelor făcute, agreate și plătite de către clienți, fie transmise prin intermediul site-ului www.complexsteauademare.ro, telefonic sau direct prin email și la recepție, NU SE RETURNEAZĂ.

2. CHECK IN & CHECK OUT
  • Am ascultat doleanțele clienților noștri și deși în timpul sezonului, cazarea pe litoralul românesc se face pâna la ora 18:00, în resortul nostru cazarea se va face cel târziu la ora 16:30.
  • Ziua hotelieră se termină la ora 12:00(ora la care trebuie eliberată camera/ Check-out).
  • Late Check-out 12:00-13:00 se taxeaza cu 100 lei
  • Extra Late Check-out (13:00-15:00) se taeaza cu 150 lei/ora

Știai că:

La fel ca și tine, următorul turist își dorește intrarea în cameră cât mai devreme, iar unei cameriste îi trebuie între 60 și 120 de minute să dezinfecteze și să pregătească o cameră?

De multe ori, cameristele fac ore suplimentare, remunerate separat, pentru a finaliza camerele care fac check-out-ul mai târziu?

  • Pachetul ALL INCLUSIVE se activează începând cu orele 18:00, înainte de cină și se încheie în ultima zi a sejurului cu prânzul.
3. RESTAURANTELE ALL INCLUSIVE
  • Pachetul ALL INCLUSIVE (11.06 – 11.09.2021) include toate cele 3 mese și a fost adaptat la noile norme de distanțare COVID 19 impuse de autorități, prin setarea a 3 intervale predefinite în care se poate servi masa:
Mic dejun Prânz Cină
Interval 1 07:00 12:30 18:00
Interval 2 08:00 13:30 19:00
Interval 3 09:00 14:30 20:00
  • Am gândit această organizare pentru siguranța dumneavoastră și o vom menține pe toată durata sezonului estival 2021. Astfel, am redus capacitatea restaurantelor la 70% pentru a evita aglomerările de persoane. Puteți intra oricând într-un interval de 30 de minute de la ora de start a programului și puteți modifica orele cu ajutorul recepției, singuri de la INFO POINT-urile situate în lobby sau accesând csdm.ro de pe laptop/telefon mobil/tabletă.
  • Pentru accesul în cadrul restaurantelor este obligatorie purtarea la mână a brățării ALL INCLUSIVE și poziționarea codului de bare de pe ea în dreptul cititorului de la turnicheți.
  • Clienții Hotelurilor Delfinul și Meduza au la dispoziție restaurantul Delfinul, iar clienții Aqvatonic Hotel vor servi masa în restaurantul Meduza.
  • Din respect pentru ceilalți turiști și pentru a evita aglomerația, vă încurajăm să serviți masa într-un interval de 60 minute.
  • Produsele oferite în sistemul All Inclusive se vor consuma doar în incinta complexului, în timpul sejurului. Produsele oferite la mic dejun, prânz și cină se vor consuma doar în incinta restaurantului, pe parcursul desfășurării mesei.
  • Este strict interzisă introducerea de produse alcoolice, băuturi răcoritoare și produse, altele decât cele provenite din incinta Complexului Hotelier Steaua de Mare.
4. PROTEJEAZĂ MEDIUL ȘI RESURSELE

Știai că:
100 de grame lăsate în farfurie la o masă, de fiecare din cei 1400 de clienți zilnici ai resortului, conduc la 13 tone de mâncare aruncate lunar?

    • La Steaua de Mare alimentăm permanent liniile cu produse. Nu este nevoie să te grăbești sau să umpli farfuria/paharele pana la debordare, întrucât oricând pe parcursul servirii mesei poți realimenta ori de câte ori îți dorești.
    • Ne dorim însa să reducem cele 35 de tone de alimente aruncate în fiecare sezon care au poposit pe farfuriile unor clienți ce nu le-au mai servit și te rugăm să consumi responsabil. E păcat să aruncăm …

Știai că:

susținem un mediu curat, prin reciclarea anuală a peste 200.000 de recipiente din sticlă în fiecare an?

  • Ca urmare a pandemiei COVID-19, toate procedurile din cadrul unităților noastre au fost reevaluate, ducând la modificarea modului de desfășurare al anumitelor activități pentru a se alinia cu normele impuse de autorități, dar mai ales pentru siguranța dumnevoastră
  • Pentru sănătatea dumneavoastră, este strict interzisă ieșirea cu produse alimentare / băuturi din incinta restaurantului;
5. PLAJA & PISCINA – informații generale

Orar funcționare

P   plaja & piscina 7:00 – 18:30
B   baruri piscină și plaja ALL INCLUSIVE 9:00 – 18:00
  • Accesul se face numai pe bază de brățară;
  • Este interzisă înstrăinarea produselor din pachetul ALL INCLUSIVE altor persoane care nu beneficiază de pachet. Pentru nerespectare, se percepe o amendă de 200 LEI și anularea brătării/pachetului ALL INCLUSIVE;
  • Brățara/ cardurile pentru umbrele și saltele nu sunt transmisibile;
  • Este interzis consumul băuturilor/alimentelor în piscină sau accesul în ținută de stradă / altfel decât în costum de baie;
  • Este strict interzisă introducerea de produse alcoolice, băuturi răcoritoare și produse, altele decât cele provenite din incinta Complexului Hotelier Steaua de Mare.
  • Hotelul își rezervă dreptul de a decide asupra sortimentelor de băuturi și alimente pe care le va oferi turiștilor în sistemul All Inclusive.
  • Este interzis accesul în piscină al persoanelor cu plăgi deschise, dermite, dermatoze sau boli transmisibile – unitatea îşi rezervă dreptul de a refuza accesul persoanelor care prezintă afecţiuni ale pielii, în piscină.
  • Afecțiunile de sănătate ascunse, nedeclarate, exonerează COMPLEX STEAUA DE MARE de orice responsabilitate.
  • Nu sunt permise alergările şi jocurile imprudente pe marginea bazinului. Se interzice împingerea în apă a persoanelor aflate  pe marginea bazinului. Nu ne asumăm răspunderea asupra unor eventuale accidente sau probleme de sănătate cauzate din aceste motive.
  • Se interzice cu desăvârşire să se urineze în apa piscinei! Reactivii din apă vor indica persoana care face acest lucru şi acesteia i se va imputa schimbarea apei piscinei precum şi despăgubirea celorlalţi clienţi prezenţi la piscină.
  • Este interzis folosirea unui limbaj obscen, necuviincios, gesturi indecente, violente, cât şi un comportament care să  afecteze  confortul și  integritatea fizică a clienților și a personalului COMPLEXULUI STEAUA DE MARE.
  • Copiii sub 7 ani au acces în piscină  numai însoţiţi şi supravegheaţi de părinți! Este strict interzis accesul minorilor în bazine neînsoțiți sau nesupravegheați.
  • CONTRAINDICAȚIIPersoanelor care prezintă una sau mai multe boli din cele enumerate le este interzis să intre în piscină: Alergii cunoscute la clor și compușii lui, Boli alergice altele decât cele la clor, Conjunctivita sau cheratita cronică, Boli cronice ale căilor respiratorii superioare, Bronhopneumopatii cronice inclusiv astm bronsic, Dermatoze/alte boli ale pielii, Anemie, Epilepsie, Afecțiuni psihice, Afecțiuni neurologice, Boli infecto-contagioase în evolutie (inclusiv stare de purtător până la sterilizare), Tuberculoză, Infecții cu E. Coli, Giardioza, Shigella, Salmonella, Vibrio, Hepatita A, Plăgi deschise.
  • Totodată, este interzis accesul în piscină persoanelor care au consumat băuturi alcoolice și/ sau substanțe halucinogene.

TIPURILE DE ZONE ȘI PACHETE

    • Fiecare cameră cu pachet ALL INCLUSIVE beneficiază de o umbrelă cu sezlongurile aferente în una din cele 3 zone Bronze, Silver sau Gold, (în funcție de pachetul achiziționat) amplasate pe cele 2 sectoare de plaja sau la piscina exterioară

TIPURILE DE PACHETE TURISTICE

ȘI ZONELE LA CARE AU ACCES

Pachetul STANDARD @ Hotel Meduza & Delfinul:

zona BRONZE de pe Plaja Sector 2 și de la Piscina

Pachetele din Hotel Aqvatonic  & Pachetele SUPERIOR @ Hotel Delfinul:

zonele BRONZE + zona SILVER de pe Plaja Sector 1 și de la Piscină

Pachetul GOLD @ Hotel Delfinul & Aqvatonic:

zonele BRONZE & SILVER + zona GOLD de pe Plaja Sector 2

 

    • În funcție de disponibilitate se poate achita la recepție un supliment de 100 lei/zi pentru a trece de la un anumit pachet la următorul (Exemplu: 100 lei/zi pentru a trece de la Pachetul Standard la Pachetul Superior)
    • ATENTIE: Există un numar limitat de locuri pentru fiecare tip de pachet, iar suplimentul trebuie achitat pentru toate zilele sejurului.
    • Accesul la umbrele/ șezlonguri se poate face numai după prezentarea tichetului de plajă primit de la recepție la unul din cele 3 puncte de distribuție de la Plajă sau Piscină

*Poți verifica tipul pachetului achiziționat și zonele la care ai acces la INFO POINT-urile situate în lobby sau accesând www.csdm.ro de pe laptop/telefon mobil/tabletă.

6. ACCESUL la UMBRELE & ȘEZLONGURI
    • Vino cu tichetul de plajă primit la cazare la unul din cele 3 puncte de Distributie de la Piscină, Plaja Sector 1 sau Plaja Sector 2 și ți se va aloca un loc la piscină sau plajă in ordinea sosirii.
    • Vei primi în schimbul tichetului un jeton cu rândul si numărul umbrelei alocate și vei fi condus la aceasta de către personalul nostru
    • La părăsirea plajei, vino la punctul de distribuție cu jetonul primit pentru a ți se returna tichetul de plajă
    • Tichetul trebuie returnat la check-out în vederea recuperării garanției

ATENȚIE!

Punctele de distribuție saltele se închid în fiecare zi la ora 19:00.

Evită aglomerația de la închidere aducând înapoi jetonul în timp util

  • Jetoanele nereturnate până la ora de închidere (19:00) vor fi considerate pierdute și va fi reținută ca taxă garanția tichetelor de plajă aferente.
  • Garanția tichetului de plajă:  100 LEI / tichet.
7. Entertainment (Panorama Bar & Sky Bar – numai pentru pachetele SUPERIOR)
  • Situate la etajul 14, în cadrul Hotelurilor Delfinul – PANORAMA BAR și AQVATONIC – SKY BAR, barurile panoramice întregesc experiența de relaxare și răsfăț pe care o oferim oaspeților noștri ce au achizitonat pachetele ALL INCLUSIVE SUPERIOR
  • O selecție de băuturi alcoolice, răcoritoare, cocktail-uri, snacks-uri şi muzică bună sunt ingredientele ce completează perfect vederea panoramică impresionantă asupra Mării Negre.
  • Întrucât numărul de locuri este limitat și pentru a evita aglomerarea de la anumite ore vă recomandăm efectuarea unei rezervări în prealabil.

*Orar de funcţionare: zilnic în intervalul 19:00 – 23:00.
*Accesul la Panorama Bar este permis exclusiv turiştilor ce au achiziţionat pachete SUPERIOR/GOLD în cadrul Hotelului DELFINUL
* Accesul la Sky Bar este permis exclusiv turiştilor ce au achiziţionat pachete SUPERIOR/GOLD în cadrul Hotelului AQVATONIC.

  • In funcție de disponibilitate si numai pe baza unei rezervări și a unei taxe suplimentare, turiștii ce nu au achiziționat pachetul superior pot accesa barul panoramic din hotelul în care sunt cazați.
8. Programul locurilor de joacă / divertisment
  • Pentru evitarea riscurilor din aceasta perioadă am mutat locul de joacă interior pe plaja complexului, unde am amenajat o zonă cu leagăne şi topogane. Tot aici se vor desfașura spectacole şi evenimente destinate celor mici cu vârste cuprinse intre 7 – 12 ani, pe toată perioada zilei.
  • Loc de joacă exterior (în parcarea din spatele Hotelului Meduza) destinat copiilor cu vârste cuprinse între 7 – 12 ani – deschis zilnic, între orele 07:00 – 20:00.
  • Grădiniţa Căsuţa cu Povești, spaţiu special amenajat unde copiii cu vârste cuprinse între 3 – 8 ani pot desfăşura diverse activităţi distractive sub atenta supraveghere a personalului nostru – deschisă zilnic între orele 09:00 – 20:00.
  • Orarul spectacolelor și evenimentelor va fi actualizat și afișat săptămânal în recepții.

*Copiii sub 3 ani trebuie supravegheaţi în permanenţă de către un adult care să-şi asume în totalitate responsabilitatea pentru cei mici.

  • Pentru a evita accidentările de orice fel și deteriorarea echipamentelor de joacă, vă rugăm să evitați îmbrăcămintea cu accesorii proeminente (capse, fermoare etc.).
  • Sunt interzise: cățăratul pe plasa de protecție sau pe marginea gonflabilelor, urcarea pe tobogane în sens invers și totodată coborârea pe tobogan cu capul înainte. Se vor respecta cu strictețe măsurile de siguranță.
  • Pentru ca toți copiii să aibă parte de momente de relaxare și bună dispoziție, nimeni nu are voie să vorbească vulgar sau să se comporte necivilizat.
  • Nu este permis accesul cu obiecte dure sau ascuțite în incinta spațiului de joacă.
  • Nu este permis accesul cu mâncare, gumă de mestecat sau băuturi în zona de joacă.
  • Este interzis accesul persoanelor cu semne evidente de îmbolnăvire (alergii, tuse puternică, astenie fizică etc.) sau cu igiena deficitară. Copiii mici care nu își pot controla necesitățile fiziologice, trebuie să poarte scutece de unică folosință.
  • ATENȚIE!Dumneavoastră sunteți direct răspunzători de toți copiii pe care îi lăsați la spațiul de joacă, în cazul în care se produc daune materiale (jucării stricate, plase rupte, gonflabile înțepate etc.), se va achita contravaloarea obiectelor deteriorate.
  • Copiii trebuie să respecte regulamentul citit de ei sau în prealabil de părinți și atenționările făcute la recepție.
  • În cazul nerespectării prezentului regulament, ne vedem obligați să vă evacuăm și să vă interzicem accesul în incinta locului de joacă.
9. Parcarea
  • Oaspeții sunt rugați să înregistreze numărul de înmatriculare al mașinii la recepție pentru a evita eventuale blocări;
  • Ne dorim spații pentru promenadă, destinate pietonilor, iar pentru evitarea accidentelor, pe drumul din fața hotelurilor, care este proprietate privată, am interzis parcarea autovehiculelor. Mașinile parcate aici vor fi blocate la intervale regulate.
  • Taxa de deblocare este de 200 LEI/incident. Vă rugăm să respectați regulile de mai sus, pentru a evita blocarea mașinii și aplicarea sancțiunii în vederea deblocării mașinii.

 

10. Clauze finale
  • Acest Regulament poate suferi modificări fără o notificare prealabilă.
  • Nerespectarea Regulamentului hotelului duce la refuzarea prestării de servicii către clientul în cauză.
  • Se consideră că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit, a luat cunoștință de termenii și condițiile menționate mai sus și le-a acceptat tacit.

ABATEREA DE LA ACESTE REGULI SE TAXEAZĂ CU O AMENDĂ DE 1000 RON ŞI REZILIEREA CONTRACTULUI DE ÎNCHIRIERE UNILATERAL DE CĂTRE PROPRIETAR LA SIMPLA CERERE A ACESTUIA, FĂRĂ DREPTUL OASPETELUI DE A MAI SOLICITA RECUPERAREA SUMELOR DEJA PLĂTITE.

Siguranța dumneavoastră și a personalului nostru sunt cele mai importante, de aceea avem rugămintea să sprijiniți aceste măsuri și să le respectați în incinta resortului, pentru a avea un sejur în siguranță și cât mai plăcut!

La Recepții și în spațiile comune există informări ajutătoare pe care vă recomandăm să le parcurgeți și să le respectați, pentru a fi în siguranță și pentru a vă bucura de o vacanță perfectă pe litoral.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut la Complex Hotelier Steaua de Mare!

 

Leave a Reply