Complex Hotelier Steaua de Mare

Servicii de calitate, livrate cu pasiune, prietenie si entuziasm
1 Oct

REGULAMENT EXTRASEZON 2021 – 2022 COMPLEX HOTELIER STEAUA DE MARE

Complexul Steaua de Mare vă invită într-un cadru intim și primitor să beneficiați de servicii de calitate, precum și de condiții excelente de cazare și servire.

Prezentul Regulament are ca obiectiv stabilirea condițiilor de ședere a turiștilor care au optat pentru pachete in cadru Aqvatonic Balneo Spa & Hotel, Complexului Hotelier Steaua de Mare.

Vă informăm că, în conformitate cu HOTĂRÂREA nr. 16 din 08.03.2022, începând cu data de 09.03.2022, accesul în cadrul Complexului Hotelier Steaua de Mare – Aqvatonic Hotel este permis tuturor vizitatorilor și oaspeților, fără obligativitatea prezentării Certificatului Verde Electronic sau a purtării măștii de protecție.

Vă invităm să luați la cunoștință Regulamentul Aqvatonic Balneo Spa & Hotel care cuprinde informații utile despre cazare, masă, acces la zona Aqvatonic.

Regulamentul se aplică tuturor turistilor, care îl acceptă prin însusi faptul cazării lor în hotel și optării pentru serviciile achiziționate și trebuie să i se conformeze fără limite sau rezerve.

  1. CONDITII GENERALE
  • Vă recomandăm dezinfectarea frecventă a mâinilor la dozatoarele de la intrări;
  • Purtarea măștii este recomandată, dar nu obligatorie, atât in spațiile interioare cât și in spațiile exterioare din cadrul complexului;
  • Clienții care achiziționează sejururi in cadrul Hoteluilui Aqvatonic vor vor primi brățări la check-in în funcție de pachetul achizitionat All Inclusive / Pensiune Completă / Demipensiune / Mic Dejun / Fără masă;
  • Purtarea brățării este obligatorie pentru turiști pe toată durata sejurului;
  • Brățările nu sunt transmisibile;
  • Este interzis accesul cu animale de companie;
  • Fumatul este strict INTERZIS în incinta resortului;
  • La check-out te rugăm să ai răbdare câteva momente pentru verificarea inventarului din cameră,
  • Oaspetele va respecta proprietatea şi tradiţia complexului, manifestându-se manierat şi decent, fără a provoca deranjul sau nemulţumirea vecinilor;
  • Este strict interzisă părăsirea Complexului cu produse alcoolice, non-alcoolice sau produse alimentare din cadrul restaurantului și a lobby-bar-ului;
  • Este interzisă înstrăinarea produselor din pachetul All Inclusive / Pensiune Completă / Demipensiune / Mic Dejun altor persoane care nu beneficiază de pachet;
  • Nerespectarea acestor reguli conduce la anularea brățării cu cod personalizat și implicit la anularea serviciilor All Inclusive / Pensiune Completă / Demipensiune / Mic Dejun;
  • Activarea unei noi brățări implică achitarea unei taxe în valoare de 200 LEI;
  • Este interzis accesul în complex al persoanelor aflate sub influenţa alcoolului sau a drogurilor, cu aspect respingător sau în haine murdare;
  • În incinta complexului este obligatorie păstrarea curăţeniei şi respectarea normelor igienico-sanitare.
  • Vă rugăm să respectaţi personalul şi să nu deterioraţi bunurile complexului: mobilier, aparatură, instalaţiile igienico-sanitare. Deteriorarea bunurilor complexului atrage de la sine imputarea acestora persoanelor care au cauzat acest lucru.
  • Nu răspundem de lucrurile personale/ obiectele de valoare lăsate nesupravegheate cât și de cele uitate sau pierdute.
  • Persoanele care încalcă prezentul Regulament, vor fi evacuate, iar în cazul repetării indisciplinei, nu vor mai avea acces în incinta complexului.
  • O amendă de 1000 de LEI și rezilierea unilaterală a contractului se vor aplica pentru nerespectarea sau abaterea de la Regulament.
  • Sumele încasate cu caracter de avans/plată integrală conform ofertelor făcute, agreate și plătite de către clienți, fie transmise prin intermediul site-ului www.complexsteauademare.ro, telefonic sau direct prin email și la recepție, NU SE RETURNEAZĂ.
  1. CHECK IN & CHECK OUT
  • Am ascultat doleanțele clienților noștri și deși cazarea pe litoralul românesc se face pâna la ora 18:00, în resortul nostru cazarea se va face cel târziu la ora 16:30.
  • Ziua hotelieră se termină la ora 12:00 (ora la care trebuie eliberată camera/ Check-out).
  • Late Check-out 12:00-13:00 se taxeaza cu 100 lei
  • Extra Late Check-out (13:00-15:00) se taeaza cu 150 lei/or

Știai că:

La fel ca și tine, următorul turist își dorește intrarea în cameră cât mai devreme, iar unei cameriste îi trebuie între 60 și 120 de minute să dezinfecteze și să pregătească o cameră?

De multe ori, cameristele fac ore suplimentare, remunerate separat, pentru a finaliza camerele care fac check-out-ul mai târziu?

  • Pachetul ALL INCLUSIVE se activează începând cu orele 18:00, înainte de cină și se încheie în ultima zi a sejurului cu prânzul.
  • Pachetul PENSIUNE COMPLETA se activează începând cu orele 18:00, înainte de cină și se încheie în ultima zi a sejurului cu prânzul.
  • Pachetul DEMIPENSIUNE se activează începând cu orele 18:00, înainte de cină și se încheie în ultima zi a sejurului cu micul dejun.
  • Pachetul MIC DEJUN se activează începând cu orele 18:00 si include mic dejun.
  1. RESTAURANTUL MEDUZA
  • Pachetul de masa all inclusive și pensiune completă include toate cele 3 mese, pachetul de masă demipensiune include 2 mese (mic dejun și cină), pachetul de masa mic dejun include 1 mese (mic dejun) și a fost adaptat la noile norme de distanțare COVID 19 impuse de autorități, prin setarea a 3 intervale predefinite în care se poate servi masa:
Mic dejun Prânz Cină
Interval 1 07:00 12:30 18:00
Interval 2 08:00 13:30 19:00
Interval 3 09:00 14:30 20:00
  • Am gândit această organizare pentru siguranța dumneavoastră și o vom menține pe toată durata extrasezonului 2021 – 2022. Astfel, am redus capacitatea restaurantelor la 50% pentru a evita aglomerările de persoane. Puteți intra oricând într-un interval de 30 de minute de la ora de start a programului și puteți modifica orele cu ajutorul recepției, singuri de la INFO POINT-urile situate în lobby sau accesând csdm.ro de pe laptop/telefon mobil/tabletă.
  • Pentru accesul în cadrul restaurantelor este obligatorie purtarea la mână a brățării in funcție de pachetul ales ALL INCLUSIVE / PENSIUNE COMPLETĂ / DEMIPENSIUNE / MIC DEJUN /FARA MASA și poziționarea codului de bare de pe ea în dreptul cititorului de la turnicheți.
  • Clienții Hotelurilor Delfinul și Meduza au la dispoziție restaurantul Delfinul, iar clienții Aqvatonic Hotel vor servi masa în restaurantul Meduza.
  • Din respect pentru ceilalți turiști și pentru a evita aglomerația, vă încurajăm să serviți masa într-un interval de 60 minute.
  • Produsele oferite în sistemul All Inclusive / Pensiune completă / Demipensiune / Mic dejun se vor consuma doar în incinta complexului, în timpul sejurului. Produsele oferite la mic dejun, prânz și cină se vor consuma doar în incinta restaurantului, pe parcursul desfășurării mesei.
  • Este strict interzisă introducerea de produse alcoolice, băuturi răcoritoare și produse, altele decât cele provenite din incinta Complexului Hotelier Steaua de Mare.
  • Evenimentele se vor desfasura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare.
  1. PROTEJEAZĂ MEDIUL ȘI RESURSELE

Știai că:
100 de grame lăsate în farfurie la o masă, de fiecare din cei 1400 de clienți zilnici ai resortului, conduc la 13 tone de mâncare aruncate lunar?

    • La Steaua de Mare alimentăm permanent liniile cu produse. Nu este nevoie să te grăbești sau să umpli farfuria/paharele pana la debordare, întrucât oricând pe parcursul servirii mesei poți realimenta ori de câte ori îți dorești.
    • Ne dorim însa să reducem cele 35 de tone de alimente aruncate în fiecare sezon care au poposit pe farfuriile unor clienți ce nu le-au mai servit și te rugăm să consumi responsabil. E păcat să aruncăm …

Știai că:

susținem un mediu curat, prin reciclarea anuală a peste 200.000 de recipiente din sticlă în fiecare an?

  • Ca urmare a pandemiei COVID-19, toate procedurile din cadrul unităților noastre au fost reevaluate, ducând la modificarea modului de desfășurare al anumitelor activități pentru a se alinia cu normele impuse de autorități, dar mai ales pentru siguranța dumnevoastră
  • Pentru sănătatea dumneavoastră, este strict interzisă ieșirea cu produse alimentare / băuturi din incinta restaurantului;
  1. TIPURI DE PACHETE (în functie de disponibilitate) – Facilități
  • Pachet cu mic dejun

Include mic dejun.

Bauturi servite în timpul mesei pentru pachetele mic dejun: bauturi răcoritoare, apă plată / minerală, cafea și ceai.

  • Pachet cu demipensiune

Include mic dejun si cină.

Bauturi servite în timpul mesei pentru pachetele demipensiune: bauturi răcoritoare, apă plată / minerală, cafea și ceai.

  • Pachet cu pensiune completă

Include mic dejun, prânz și cină.

Bauturi servite în timpul mesei pentru pachetele demipensiune: bauturi răcoritoare, apă plată / minerală, cafea și ceai.

Snacks-uri, cafea, ceai, bauturi racoritoare oferite pe toată perioada zilei in Lobby Bar

Acces Circuit Aqvatonic (sedință de 120 minute / zi)

  • Pachet cu all inclusive

Include mic dejun, prânz și cină.

Băuturi servite în timpul mesei pentru pachetele all inclusive: mic dejun (cafea/ceai/lapte/băuturi răcoritoare/apă plată); prânz, cină (apă plată / minerală, băuturi răcoritoare, băuturi alcoolice, cafea și ceai)

Acces Circuit Aqvatonic (sedință de 120 minute / zi)

Minibar camera (gama Pepsi Cola și Bergenbier) – o alimentare /zi

Snacks-uri, cafea, ceai, bauturi racoritoare, bauturi alcoolice oferite pe toată perioada zilei in Lobby Bar

Cocktail și băuturi (meniu special All inclusive), programVineri și Sambata intre 18:00-23:00 la SKY Bar-ul de la etajul 14

Suplimentul ALL INCLUSIVE poate fi achiziționat numai de toate persoanele cazate într-o cameră pentru întreg sejurul în ziua cazării.

  1. ACCES AQVATONIC – informații generale
Orar funcționare
Bazin Aqvatonic 08:00 – 20:00
  • Acces Circuit Aqvatonic (sedinta de 120 minute / zi) include un traseu complet AQVATONIC cu masaje subacvale cu jeturi de apa, aer sau apa-aer, masaje cervicale si mers contra-curent.
  • Acces circuit Aqvatonic cu masaje subacvale (sedință 120 minute / zi) – inclus în pachetele cu pensiune completă și all inclusive.
  • Accesul la bazinul Aqvatonic se efectuează cu programare online sau la recepție în prealabil.
  • Copiii au accesul permis in bazinul AQVATONIC numai în intervalul orar 9:00-17:00 (ultima ora de acces 15:00) și numai însoțiți de un adult. Maxim 2 copii la un adult.
  • In funcție de disponibilitate și numai pe baza unei rezervări și a unei taxe suplimentare, turiștii ce nu au achiziționat pachetul pensiune completă sau all inclusive pot avea acces la Bazinul Aqvatonic.
  • Este interzis consumul băuturilor/alimentelor în zona Aqvatonic sau accesul în ținută de stradă / altfel decât în costum de baie;
  • Este interzis accesul în bazin al persoanelor cu plăgi deschise, dermite, dermatoze sau boli transmisibile – unitatea îşi rezervă dreptul de a refuza accesul persoanelor care prezintă afecţiuni ale pielii, în bazin.
  • Afecțiunile de sănătate ascunse, nedeclarate, exonerează COMPLEX STEAUA DE MARE de orice responsabilitate.
  • Nu sunt permise alergările şi jocurile imprudente pe marginea bazinului. Se interzice împingerea în apă a persoanelor aflate  pe marginea bazinului. Nu ne asumăm răspunderea asupra unor eventuale accidente sau probleme de sănătate cauzate din aceste motive.
  • Se interzice cu desăvârşire să se urineze în apa bazinului! Reactivii din apă vor indica persoana care face acest lucru şi acesteia i se va imputa schimbarea apei piscinei precum şi despăgubirea celorlalţi clienţi prezenţi la bazin.
  • Este interzis folosirea unui limbaj obscen, necuviincios, gesturi indecente, violente, cât şi un comportament care să  afecteze  confortul și  integritatea fizică a clienților și a personalului COMPLEXULUI STEAUA DE MARE.
  • Copiii sub 12 ani au acces în piscină  numai însoţiţi şi supravegheaţi de părinți! Este strict interzis accesul minorilor în bazin neînsoțiți sau nesupravegheați.
  • CONTRAINDICAȚIIPersoanelor care prezintă una sau mai multe boli din cele enumerate le este interzis să intre în piscină: Alergii cunoscute la clor și compușii lui, Boli alergice altele decât cele la clor, Conjunctivita sau cheratita cronică, Boli cronice ale căilor respiratorii superioare, Bronhopneumopatii cronice inclusiv astm bronsic, Dermatoze/alte boli ale pielii, Anemie, Epilepsie, Afecțiuni psihice, Afecțiuni neurologice, Boli infecto-contagioase în evolutie (inclusiv stare de purtător până la sterilizare), Tuberculoză, Infecții cu E. Coli, Giardioza, Shigella, Salmonella, Vibrio, Hepatita A, Plăgi deschise.
  • Totodată, este interzis accesul în bazin persoanelor care au consumat băuturi alcoolice și/ sau substanțe halucinogene.
  • Hotelul își rezervă dreptul de a decide asupra sortimentelor de băuturi și alimente pe care le va oferi turiștilor..
  1. ENTERTAINMENT (SKY BAR – numai pentru pachetele All inclusive)
  • Situat la etajul 14, în cadrul Hotelului Aqvatonic – AQVATONIC – SKY BAR, barul panoramic întregește experiența de relaxare și răsfăț pe care o oferim oaspeților noștri ce au achizitonat pachetele ALL INCLUSIVE.
  • O selecție de băuturi alcoolice, răcoritoare, cocktail-uri, snacks-uri şi muzică bună sunt ingredientele ce completează perfect vederea panoramică impresionantă asupra Mării Negre.
  • Întrucât numărul de locuri este limitat și pentru a evita aglomerarea de la anumite ore vă recomandăm efectuarea unei rezervări în prealabil.

*Orar de funcţionare: vineri și sâmbătă în intervalul 18:00 – 23:00.
* Accesul la Sky Bar este permis exclusiv turiştilor ce au achiziţionat pachete ALL INCLUSIVE în cadrul Hotelului AQVATONIC.

  • In funcție de disponibilitate si numai pe baza unei rezervări și a unei taxe suplimentare, turiștii ce nu au achiziționat pachetul ALL INCLUSIVE pot accesa barul panoramic din hotelul în care sunt cazați.
  1. ZONA DE DIVERTISMENT
  • Spaţiu special amenajat cu air hockey, ping – pong, jocuri de societate, mese cu activități pentru copii.

*Copiii trebuie supravegheaţi în permanenţă de către un adult care să-şi asume în totalitate responsabilitatea pentru cei mici.

  • Este interzis cățăratul pe echipamentele disponibile în spațiul special amenajat.
  • Pentru ca toți copiii să aibă parte de momente de relaxare și bună dispoziție, nimeni nu are voie să vorbească vulgar sau să se comporte necivilizat.
  • Nu este permis accesul cu obiecte dure sau ascuțite în incinta spațiului de joacă.
  • Nu este permis accesul cu mâncare, gumă de mestecat sau băuturi în zona de joacă.
  • Este interzis accesul persoanelor cu semne evidente de îmbolnăvire (alergii, tuse puternică, astenie fizică etc.) sau cu igiena deficitară. Copiii mici care nu își pot controla necesitățile fiziologice, trebuie să poarte scutece de unică folosință.
  • ATENȚIE! Dumneavoastră sunteți direct răspunzători de toți copiii pe care îi lăsați la spațiul de joacă, în cazul în care se produc daune materiale, se va achita contravaloarea obiectelor deteriorate.
  • Copiii trebuie să respecte regulamentul citit de ei sau în prealabil de părinți și atenționările făcute la recepție.
  • În cazul nerespectării prezentului regulament, ne vedem obligați să vă evacuăm și să vă interzicem accesul în incinta locului de joacă.
  1. PARCAREA
  • Oaspeții sunt rugați să înregistreze numărul de înmatriculare al mașinii la recepție pentru a evita eventuale blocări.
  • Oaspeții sunt rugați să folosească parcările special amenajate din spatele resortului (în limita disponibilității) sau aleile aferente, pentru parcarea mașinii.
  • Ne dorim spații pentru promenadă, destinate pietonilor, iar pentru evitarea accidentelor, pe drumul din fața hotelurilor, care este proprietate privată, am interzis parcarea autovehiculelor. Mașinile parcate aici vor fi blocate la intervale regulate.
  • Taxa de deblocare este de 200 LEI/incident. Vă rugăm să respectați regulile de mai sus, pentru a evita blocarea mașinii și aplicarea sancțiunii în vederea deblocării mașinii.
  1. CLAUZE FINALE
  • Acest Regulament poate suferi modificări fără o notificare prealabilă.
  • Nerespectarea Regulamentului hotelului duce la refuzarea prestării de servicii către clientul în cauză.
  • Se consideră că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit, a luat cunoștință de termenii și condițiile menționate mai sus și le-a acceptat tacit.

ABATEREA DE LA ACESTE REGULI SE TAXEAZĂ CU O AMENDĂ DE 1000 RON ŞI REZILIEREA CONTRACTULUI DE ÎNCHIRIERE UNILATERAL DE CĂTRE PROPRIETAR LA SIMPLA CERERE A ACESTUIA, FĂRĂ DREPTUL OASPETELUI DE A MAI SOLICITA RECUPERAREA SUMELOR DEJA PLĂTITE.

Siguranța dumneavoastră și a personalului nostru sunt cele mai importante, de aceea avem rugămintea să sprijiniți aceste măsuri și să le respectați în incinta resortului, pentru a avea un sejur în siguranță și cât mai plăcut!

La Recepții și în spațiile comune există informări ajutătoare pe care vă recomandăm să le parcurgeți și să le respectați, pentru a fi în siguranță și pentru a vă bucura de o vacanță perfectă.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut la Complex Hotelier Steaua de Mare!

 

Leave a Reply