Complex Hotelier Steaua de Mare

Servicii de calitate, livrate cu pasiune, prietenie si entuziasm
7 Jan

REGULAMENT COMPLEX HOTELIER STEAUA DE MARE – Actualizat conform norme COVID-19

Complexul Steaua de Mare vă invită într-un cadru intim și primitor să beneficiați de servicii de calitate, precum și de condiții excelente de cazare și servire.

Prezentul Regulament are ca obiectiv stabilirea condițiilor de ședere a turiștilor care au optat pentru serviciile All Inclusive ale Complexului Hotelier Steaua de Mare.

De asemenea, în contextul situației actuale și ținând seama de recomandările autorităților privind stoparea răspândirii COVID-19, am implementat în unitatea noastră hotelieră o serie de măsuri de siguranță astfel încât dumneavoastră să aveți în continuare un sejur în siguranță și cât mai plăcut la Marea Neagră!

Vă invităm să parcurgeți și broșura simplificată a Complexului, unde regăsiți Regulamentul și informații utile despre cazare, masă, acces la plajă și piscină:

Regulamentul se aplică tuturor turistilor, care îl acceptă prin însusi faptul cazării lor în hotel și optării pentru serviciile All Inclusive și trebuie să i se conformeze fără limite sau rezerve.

  1. Condiții generale
    • Toți oaspeții vor completa un chestionar de triaj epidemiologic;
    • La cazare, este obligatorie prelevarea temperaturii cu ajutorul camerelor termice de la recepție;
    • Nu vom permite accesul persoanelor care înregistrează o temperatură de peste 37.3 grade sau prezintă simptomatică de gripă;
    • Oaspeților li se recomandă dezinfectarea frecventă a mâinilor la dozatoarele de la intrări;
    • Oaspeților li se va recomanda plata cu cardul și evitarea banilor cash;
    • Oaspetele va respecta proprietatea şi tradiţia complexului, manifestându-se manierat şi decent, fără a provoca deranjul sau nemulţumirea vecinilor;
    • Am ascultat doleanțele clienților noștri și deși în timpul sezonului, cazarea pe litoralul românesc se face până la ora 18:00, în resortul nostru cazarea se va face cel târziu la ora 16:30 (ziua hotelieră începe la ora 16:30– ora de la care camera poate fi ocupată/ Check-in);
    • Ziua hotelieră se termină la ora 12:00(ora la care trebuie eliberată camera/ Check-out).
    • Late Check-out 12:00-13:00 se taxeaza cu 100 lei
    • Extra Late Check-out (13:00-15:00) se taeaza cu 150 lei/ora
    • Știai că: La fel ca și tine, următorul turist își dorește intrarea în cameră cât mai devreme, iar unei cameriste îi trebuie între 60 și 120 de minute să dezinfecteze și să pregătească o cameră? De multe ori, cameristele fac ore suplimentare, remunerate separat, pentru a finaliza camerele care fac check-out-ul mai târziu?

    • Clienții care achiziționează pachetele All Inclusive vor primi brățări la check-in;
    • Brățările All Inclusive nu sunt transmisibile;
    • Turiștii care au optat pentru serviciile All Inclusive au obligativitatea de a purta brățara pe care o vor primi la cazarea în hotel, pe toata durata sejurului;
    • Este strict interzisă părăsirea Complexului cu produse alcoolice, non-alcoolice sau produse alimentare din cadrul restaurantului și a plajei/piscinei;
    • Este interzisă înstrăinarea produselor din pachetul All Inclusive altor persoane care nu beneficiază de pachet;
    • Nerespectarea acestor reguli conduce la anularea brățării cu cod personalizat și implicit la anularea serviciilor All Inclusive;
    • Activarea unei noi brățări implică achitarea unei taxe în valoare de 200 LEI;
    • Accesul cu animale de companie în incinta proprietăţii nu este permis;
    • Fumatul în incinta proprietăţii este strict interzis;
    • Este interzis accesul în complex al persoanelor aflate sub influenţa alcoolului sau a drogurilor, cu aspect respingător sau în haine murdare;
    • În incinta complexului este obligatorie păstrarea curăţeniei şi respectarea normelor igienico-sanitare.
    • Vă rugăm să respectaţi personalul şi să nu deterioraţi bunurile complexului: mobilier, aparatură, instalaţiile igienico-sanitare. Deteriorarea bunurilor complexului atrage de la sine imputarea acestora persoanelor care au cauzat acest lucru.
    • Nu răspundem de lucrurile personale/ obiectele de valoare lăsate nesupravegheate cât și de cele uitate sau pierdute.
    • Persoanele care încalcă prezentul Regulament, vor fi evacuate, iar în cazul repetării indisciplinei, nu vor mai avea acces în incinta complexului.
    • O amendă de 1000 de LEI și rezilierea unilaterală a contractului se vor aplica pentru nerespectarea sau abaterea de la Regulament.

  2. Programul de mese și accesul în restaurant
    • Pachetul ALL INCLUSIVE (12.06 – 12.09.2020) include toate cele 3 mese și a fost adaptat la noile norme de distanțare COVID 19 impuse de autorități, prin setarea a 4 intervale predefinite în care se poate servi masa.
    • Am gândit această organizare pentru siguranța dumneavoastră și o vom menține pe toata durata sezonului estival 2020. Astfel, am redus capacitatea restaurantelor la jumătate pentru a evita aglomerările de persoane. Puteți intra oricând într-un interval de 40 de minute de la ora de start a programului și puteți modifica orele cu ajutorul recepției, singuri de la INFO POINT-urile situate în lobby sau accesând www.csdm.ro de pe laptop/telefon mobil/tabletă.
    • Pentru accesul în cadrul restaurantelor este obligatorie purtarea la mână a brățării ALL INCLUSIVE și poziționarea codului de bare de pe ea în dreptul cititorului de la turnicheți.
    • Clienții Hotelurilor Delfinul și Meduza au la dispoziție restaurantul Delfinul, iar clienții Aqvatonic vor servi masa în restaurantul Meduza.
    • Din respect pentru ceilalți turiști și pentru a evita aglomerația, vă încurajăm să serviți masa într-un interval de 45 minute.
    • Programul meselor este următorul (se va selecta un singur interval, acesta putând fi modificat ulterior de la recepție sau direct de pe internet www.csdm.ro):
Mic dejun Prânz Cină
Interval 1 07:00 12:30 18:30
Interval 2 07:45 13:15 19:15
Interval 3 08:30 14:00 20:00
Interval 4 09:15 14:45 20:45

 

  • Pentru accesul în cadrul restaurantelor este obligatorie purtarea la mână a brățării All Inclusive și poziționarea codului de bare de pe ea în dreptul cititorului de la turnicheți/personalului de la intrarea în restaurant.
  • Ca urmare a pandemiei COVID-19, toate procedurile din cadrul unităților noastre au fost reevaluate, ducând la modificarea modului de desfășurare al anumitelor activități pentru a se alinia cu normele impuse de autorități, dar mai ales pentru siguranța dumnevoastră.
    Pentru sănătatea dumneavoastră este strict interzisă ieșirea cu produse alimentare / băuturi din incinta restaurantului

Știai că: Un produs alimentar lăsat / ambalat necorespunzător se poate altera la căldură în 15 – 30 de minute provocând o îmbolnăvire ce nu este corelată cu calitatea produsului?

  • Băuturile alcoolice/non-alcoolice se servesc în restaurant în timpul meselor: băuturi alcoolice (bere la draft, selecție de vinuri, vodka, aperitive alcoolice), băuturi răcoritoare (sucuri – acidulate și neacidulate), cafea, ceai, apă plată, apă minerală.

Știai că: La Steaua de Mare alimentăm permanent liniile cu produse. Nu este nevoie să te grăbești sau să umpli farfuria/paharele până la debordare, întrucât oricând pe parcursul servirii mesei poți realimenta ori de câte ori îți dorești. Ne dorim însă să reducem cele 35 de tone de alimente aruncate în fiecare sezon, care au poposit pe farfuriile unor clienți ce nu le-au mai servit și te rugăm să consumi responsabil. E păcat să aruncăm …

  • Turiștii care achiziționează pachetul ALL INCLUSIVE servesc cină în prima zi de cazare, apoi mic dejun, prânz și cină în următoarele zile ale sejurului, iar în ziua plecării (check-out) beneficiază de mic dejun și prânz.
  • Produsele oferite în sistemul All Inclusive se vor consuma doar în incinta complexului, în timpul sejurului. Produsele oferite la mic dejun, prânz și cină se vor consuma doar în incinta restaurantului, pe parcursul desfășurării mesei.
  • În afara restaurantului Delfinul, complexul dispune și de Braserie, restaurant cu terasă ce oferă o vedere spectaculoasă spre mare. La acest restaurant turiștii pot servi masa a la carte, contra cost, în orice interval orar al zilei.
  • Sumele încasate cu caracter de avans/plată integrală conform ofertelor făcute, agreate și plătite de către clienți, fie transmise prin intermediul site-ului www.complexsteauademare.ro, telefonic sau direct prin email și la recepție, NU SE RETURNEAZĂ.
  1. Tichetele pentru băuturi
  • Conform directivei europene aprobate, începând din 2021, produsele de unică folosință din plastic vor fi interzise. Precum în resorturile europene din Austria, Germania și Elveția, susținem un mediu eco și curat.
  • Din sezonul 2021, vom implementa un sistem de ticketing prin care ne asigurăm că toate recipientele/paharele din plastic sunt colectate corespunzător prin aducerea acestora la bar.
  • Oaspeții care vor opta pentru serviciile All Inclusive vor primi un tichet de băutură pe care îl pot folosi pe durata șederii în Complex.
  • Garanția tichetului ECO pentru paharul de plastic va fi de … LEI / tichet.
  • La returnarea paharului folosit la bar, oaspeții vor primi tichetul de băutură ce trebuie păstrat pentru a doua zi sau returnat la check-out în vederea recuperării garanției.
  • Tichetul de băutură nu este transmisibil.
  • Pierderea tichetului de băutură se va sancționa cu … LEI / tichet.
  1. Accesul în piscina exterioară 
    • Accesul se face numai pe bază de brățară.
    • Brățara de acces în bazin / piscină nu este transmisibilă.
    • Este interzisă înstrăinarea produselor din pachetul All Inclusive altor persoane care nu beneficiază de pachet. Pentru nerespectare, se percepe o amendă de 200 LEI și anularea brățării/pachetului All Inclusive.
    • Program piscină: 07:00 -18:30.
    • Program baruri All Inclusive Piscina: 9:00-18:00.
    • Adâncime apă în piscină exterioară: 1.20 m – 1.40 m.
    • Este interzisă, indiferent de motiv, introducerea de produse alcoolice, băuturi răcoritoare și produse alimentare, altele decât cele provenite din incinta Complexului Steaua de Mare.
    • Băuturile la piscină se acordă între orele 09:00 – 18:30 (apă, cafea, răcoritoare, bere, vin).
    • Este interzis accesul în piscină al persoanelor cu plăgi deschise, dermite, dermatoze sau boli transmisibile – unitatea îşi rezervă dreptul de a refuza accesul persoanelor care prezintă afecţiuni ale pielii, în piscină.
    • Afecțiunile de sănătate ascunse, nedeclarate, exonerează COMPLEX STEAUA DE MARE de orice responsabilitate.
    • Intrarea în piscină se face numai  în costum de baie; nu este permisă intrarea în apă in ținuta de stradă. Persoanele care nu respectă această regula vor fi evacuate din piscină.
    • Au acces în piscină doar persoanele care au plătit contravaloarea tarifului de intrare aferent acestui serviciu – cei care în urma unei verificări efectuate  de către  personalul autorizat  nu pot justifica efectuarea acestei plăți (brățara etc.) vor fi evacuați din incinta complexului.
    • Este interzis consumul băuturilor alcoolice și al alimentelor de orice fel în bazin.
    • Nu sunt permise alergările şi jocurile imprudente pe marginea bazinului. Se interzice împingerea în apă a persoanelor aflate  pe marginea bazinului. Nu ne asumăm răspunderea asupra unor eventuale accidente sau probleme de sănătate cauzate din aceste motive.
    • Se interzice cu desăvârşire să se urineze în apa piscinei! Reactivii din apă vor indica persoana care face acest lucru şi acesteia i se va imputa schimbarea apei piscinei precum şi despăgubirea celorlalţi clienţi prezenţi la piscină.
    • Este interzis folosirea unui limbaj obscen, necuviincios, gesturi indecente, violente, cât şi un comportament care să  afecteze  confortul și  integritatea fizică a clienților și a personalului COMPLEXULUI STEAUA DE MARE.
    • Copiii sub 7 ani au acces în piscină  numai însoţiţi şi supravegheaţi de părinți! Este strict interzis accesul minorilor în bazine neînsoțiți sau nesupravegheați.
    • CONTRAINDICAȚIIPersoanelor care prezintă una sau mai multe boli din cele enumerate le este interzis să intre în piscină: Alergii cunoscute la clor și compușii lui, Boli alergice altele decât cele la clor, Conjunctivita sau cheratita cronică, Boli cronice ale căilor respiratorii superioare, Bronhopneumopatii cronice inclusiv astm bronsic, Dermatoze/alte boli ale pielii, Anemie, Epilepsie, Afecțiuni psihice, Afecțiuni neurologice, Boli infecto-contagioase în evolutie (inclusiv stare de purtător până la sterilizare), Tuberculoză, Infecții cu E. Coli, Giardioza, Shigella, Salmonella, Vibrio, Hepatita A, Plăgi deschise.
    • Totodată, este interzis accesul în piscină persoanelor care au consumat băuturi alcoolice și/ sau substanțe halucinogene.
    • Hotelul își rezervă dreptul de a decide asupra sortimentelor de băuturi și alimente pe care le va oferi turiștilor în sistemul All Inclusive.
  2. Șezlongurile / saltelele pentru plajă 
    • Turiștii cu pachete ALL INCLUSIVE beneficiază de paturi de relaxare la piscină sau în zonele special amenajate de pe plajă (zona Bronze).
    • Fiecare cameră dublă beneficiază de câte 2 șezlonguri la plajă sau la piscina exterioară.
    • Fiecare apartament beneficiază de câte 3 șezlonguri la plajă sau la piscina exterioară.
    • Toți turiștii au dreptul la un loc bun. Din respect pentru aceștia, este interzisă rezervarea unui șezlong sau ținerea ocupată prin plasarea de obiecte tip sacoșe /tricouri / prosoape sau orice alte obiecte personale.
    • Ca urmare a noilor norme COVID-19 legate de funcționarea plajelor, orice pat de plajă ce nu este ocupat de persoane, chiar dacă are obiecte personale pe/lângă el, va fi dezinfectat și obiectele găsite vor fi după caz aruncate/ trimise la punctele de obiecte pierdute.
      Este interzisă folosirea prosoapelor din camera de hotel la plajă. Se va percepe o amendă de 100 de LEI /prosop pentru fiecare incident.
    • Oaspeții ce optează pentru serviciile All Inclusive vor primi un tichet pentru șezlonguri / saltele, ce le permite accesul la șezlong și saltea în limita disponibilității.
    • Oaspeții au datoria de a avea grijă de salteaua primită de la punctele de Distribuție saltea (de a nu o lăsa pe șezlong când se pleacă la masă / la plimbare).
    • La returnarea saltelei, oaspeții vor primi tichetul ce trebuie returnat la check-out, în vederea recuperării garanției în valoare de 50 LEI / saltea.
    • Nereturnarea saltelei la punctele de distribuție va duce la pierderea garanției în valoare de 50 LEI/saltea.
    • Tichetul de saltea nu este transmisibil.
  3. Entertainment
    • Acces gratuit Wi-Fi (parola: welcomesdm)
    • Ca urmare a noilor norme de distanțare fizică, dar și pentru limitarea riscurilor, locurile de joacă din interior vor rămâne închise, deși acestea au fost modernizate și extinse.
    • Regretăm această situație și tocmai din acest considerent am redeschis un nou loc de joacă pe plaja complexului, vom menține deschis locul de joacă exterior din spatele Hotelului Meduza (zilnic, între orele 8:00-20:00) și am regândit o locație destinată spectacolelor, tot în aer liber, pe plaja din fața complexului.
    • Orarul spectacolelor și evenimentelor va fi actualizat și afișat săptămânal în recepții.
  4. Spațiile de joacă
    • Pentru a evita accidentările de orice fel și deteriorarea echipamentelor de joacă, vă rugăm să evitați îmbrăcămintea cu accesorii proeminente (capse, fermoare etc.).
    • Aceste spații sunt destinate îndeosebi copiilor cu vârste cuprinse între 3-12 ani. Copiii ce nu au împlinit vârsta de 3 ani vor fi însoțiți de părinți sau de un însoțitor adult.
    • Sunt interzise: cățăratul pe plasa de protecție sau pe marginea gonflabilelor, urcarea pe tobogane în sens invers și totodată coborârea pe tobogan cu capul înainte. Se vor respecta cu strictețe măsurile de siguranță.
    • Pentru ca toți copiii să aibă parte de momente de relaxare și bună dispoziție, nimeni nu are voie să vorbească vulgar sau să se comporte necivilizat.
    • Nu este permis accesul cu obiecte dure sau ascuțite în incinta spațiului de joacă.
    • Nu este permis accesul cu mâncare, gumă de mestecat sau băuturi în zona de joacă.
    • Este interzis accesul persoanelor cu semne evidente de îmbolnăvire (alergii, tuse puternică, astenie fizică etc.) sau cu igiena deficitară. Copiii mici care nu își pot controla necesitățile fiziologice, trebuie să poarte scutece de unică folosință.
    • Vă rugăm să anunțați personalul de la recepție, în scris, dacă sunt anumite probleme cu copilul dumneavoastră (dacă are nevoie de îngrijiri speciale etc.). În caz contrar, nu ne asumăm răspunderea în fața dumneavoastră.
    • Vă rugăm să lăsați la recepție numărul de telefon și vă vom deranja doar dacă este absolut necesar. Cel mai bine ar fi să nu lăsați obiecte de valoare (telefoane, bijuterii etc.) și jucării, deoarece acestea se pot pierde, situație în care nu ne asumăm răspunderea.
    • ATENȚIE!Dumneavoastră sunteți direct răspunzători de toți copiii pe care îi lăsați la spațiul de joacă, în cazul în care se produc daune materiale (jucării stricate, plase rupte, gonflabile înțepate etc.), se va achita contravaloarea obiectelor deteriorate.
    • Copiii trebuie să respecte regulamentul citit de ei sau în prealabil de părinți și atenționările făcute la recepție.
    • În cazul nerespectării prezentului regulament, ne vedem obligați să vă evacuăm și să vă interzicem accesul în incinta locului de joacă.
  5. Parcarea
  • Oaspeții sunt rugați să înregistreze numărul de înmatriculare al mașinii la recepție pentru a evita eventuale blocări.
  • Oaspeții sunt rugați să folosească parcările special amenajate din spatele resortului (în limita disponibilității) sau aleile aferente, pentru parcarea mașinii.
  • Ne dorim spații pentru promenadă, destinate pietonilor, iar pentru evitarea accidentelor, pe drumul din fața hotelurilor, care este proprietate privată, am interzis parcarea autovehiculelor. Mașinile parcate aici vor fi blocate la intervale regulate.
  • Taxa de deblocare este de 200 LEI/incident. Vă rugăm să respectați regulile de mai sus, pentru a evita blocarea mașinii și aplicarea sancțiunii în vederea deblocării mașinii.
  1. Clauze finale
    • Acest Regulament poate suferi modificări fără o notificare prealabilă.
    • Nerespectarea Regulamentului hotelului duce la refuzarea prestării de servicii către clientul în cauză.
    • Se consideră că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit, a luat cunoștință de termenii și condițiile menționate mai sus și le-a acceptat tacit.

ABATEREA DE LA ACESTE REGULI SE TAXEAZĂ CU O AMENDĂ DE 1000 RON ŞI REZILIEREA CONTRACTULUI DE ÎNCHIRIERE UNILATERAL DE CĂTRE PROPRIETAR LA SIMPLA CERERE A ACESTUIA, FĂRĂ DREPTUL OASPETELUI DE A MAI SOLICITA RECUPERAREA SUMELOR DEJA PLĂTITE.

Siguranța dumneavoastră și a personalului nostru sunt cele mai importante, de aceea avem rugămintea să sprijiniți aceste măsuri și să le respectați în incinta resortului, pentru a avea un sejur în siguranță și cât mai plăcut!

La Recepții și în spațiile comune există informări ajutătoare pe care vă recomandăm să le parcurgeți și să le respectați, pentru a fi în siguranță și pentru a vă bucura de o vacanță perfectă pe litoral.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut la Complex Hotelier Steaua de Mare!

 

Leave a Reply